onsdag 18 maj 2011

Sol & Värme

Hej min sköna

Med sol och förhoppningsvis mer värme far vi framåt, Må Bra Dagen blev en riktigt lyckad tillställning och jag känner mig nöjd!
http://www.dt.se/nyheter/mora/1.3141400-har-maddes-det-bra

Klicka på länken och läs vad som bjöds på under dagen och hur lyckad den blev!! Jag vill vara med nästa gång var det en kvinna som sa till mig under dagen:) Det är kul, det har inte planerats någon nästa gång;)

I torsdags fick jag lov att ställa in Zumban i Orsa pga av att Orsa Ungdomskör hade sin show Sounds of Music. Men gjorde faktiskt inte så mycket för jag såg showen och de är bara sååååå underbara. Se till att inte missa deras nästa show!!!

Nu under påsk och veckorna efter har det blivit lite uppehåll på Zumban, som visade sig vara väldigt skönt för mig. Jag behövde nog vilan!! Jag har också haft tid att tänka och reflektera och MIN bild av min blivande verksamhet börjar ta form mer och mer. Jag lär mig något nytt hela tiden och det är viktigt att lyssna inåt så att det känns rätt.

Igår kväll hade vi Zumba på Sollerön, vilket ös!!!! Jag mår såååå himmelskt bra varje gång vi har våran tid tillsammans. Det är en så skyst stämning och vi ger allt.
Eftersom jag är en afro älskare så tar jag in den mer och mer, vi blandar friskt, skrattar och skakar:))

Efteråt har jag alltid en befriande känsla i kroppen och glädje som jag tror strålar ut till min omgivning.

På torsdag kör vi i Orsa på Röda Kvarn kl 17.45 Välkomna dit!!!!!
Nu ska jag göra mig klar för att njuta av en taktilmassage och bad på jobbet i em.

Må gott i solen, låt den värma ditt inre!!!

Kram
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar