fredag 20 maj 2011

Solhälsning på bryggan

Go morgon min sköna

Själv startade jag morgonen med att ta en promenad, värma upp kroppen för att sen bege mig till min favoritplats på ön, som inbjuder till meditation vid vattnet, följt av några Solhälsningar och avslappning....smile... bättre start på morgonen kan man knappast få då solen lyser, fåglarna kvittrar och jag känner mig som en del av naturen....underbart...

Jag har lagt in några av mina favoriter här på vänster sida på bloggen, företagare som alla sysslar med något jag tycker om, idag kom det till en ny Jonas Larsson med sitt företag Buddha Light. Kolla in dessa fina människors evenemang och erbjudanden!!...smile...

I morgon åker min älskade dotter för första gången utomlands utan mig, och jag kan erkänna att lite nervös är jag!! Men nu börjar hon bli stor så hon måste testa sina vingar. Det ber av till Polen på en veckas Toleransresa med Morkarlbyhöjden Mora
Resan ska vi kunna följa här:  http://hojdenresan.blogg.se/2011/may/

I går hade vi en super härlig Zumba/afro i Orsa, det är bara så kul och befriande, varmt rekommenderat för både kropp och själ. Välkomna nästa vecka!!

Nu ut i solen...smile...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar