onsdag 2 mars 2011

Minus ute plus inne

Vilken härlig dag att vakna till, bara ljuset gör att jag blir lycklig. Jag behöver verkligen massor av ljus i min tillvaro för att fungera. Ett annat ljus i min tillvaro är ZUMBAN/AFRON det har gjort att jag denna vinter har stått ut och haft plus på insidan,,,,hos mig!!!
I går gick starten för Zumba på tisdagar på Sollerön och vilken lycka. Kvinnorna vällde in och vi öste på från början till slut,,,,jiiiippppii jag har hamnat i ett lyckorus...smile...Vi gjorde en Belly battle och vad vi skrattade:) Skrattet har ju också en fin funktion det masserar våra inre organ och gör oss gladare så vi får mycket på köpet. Tack alla fina kvinnor som kom igår, ni gjorde min kväll!
Mer sånt nästa vecka!!!
I går fick jag förmånen att bli coachad av Anneli Norell men kvinna med tre ben...smile... Helt underbar, hon går en utbildning och erbjöd mig tid för att se över mina behov!
Mycket prat vart det och olika nycklar fick jag med mig för att träna på. Jag kan säga att det gav resultat direkt, så min varma rekommendation går till Anneli. Tack snälla du <3
Att jag träffade på Anneli var ju ingen slump utan i måndags kallade min kära vän Maggi till kaffe på Kaffestugan och där slöt det upp många kvinnor. Detta möte blev många timmar med mycket bollande, kvinnor är fantastiska!!! När de sätter igång det är som ringar på vattnet, blir bara fler och fler!!!

Nu skall jag ta med mig allt detta fina och fara till Norrköping, möten med fina kvinnor även där, jobb och trevligheter...smile...

tills vi möts igen
kram Anna Jóna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar