fredag 25 mars 2011

Planeringar till tusan

Go morgon min sköna, i solljuset...smile...

Som jag har berättat tidigare, håller jag på att planera och trots jag tycker det är svårt så är det bara roliga saker det gäller...smile...
Senast igår har jag varit och kollat på lokal, som jag tycker passar utmärkt till en ny aktivitet!!

 Mindfullness afro-yoga.
Det innebär att vi börjar men en halvtimmes uppvärming
i Grounding, afrodans inspirerade rörelser, där du får kontakt med din kropp och tar ut rörelserna
på ett skonsamt och behagligt sätt till afrikanska rytmer. Vi dansar barfota!
Vi yogar en halvtimme, jag blandar de yogaformer som jag har kommit i kontakt med 
både Kundaliniyoga och Viryayoga.
Vi avslutar med Mindfullness avslappning sista halvtimmen, en skön avslutning där du får vila på ett
medvetet sätt i kropp och själ.

Dag: torsdag kl 20.00 - 21.30

Start: v.13, följande veckor gäller 13-15,18-21,23-25     Ej v. 16,17,22!!

Lokal: Hålls gym, Företagshuset Sollerön.

Pris 800 kr/ 10 ggr

OBS!! max 10 personer, anmälan krävs!
Kursen kommer igång om vi har minst 8 deltagare!

Ta med liggunderlag, en filt och vattenflaska. Sköna mjuka kläder rekommenderas.

Anmälan gör du direkt på min mail, annajona@hotmail.com eller på mobil, 0709-495649
senast tisdag den 29/3



Dans-yoga kramar
Anna Jóna



Så ser utskicket ut som jag skickade iväg igår till mina nuvarande Zumba brudar på Sollerön, nu får vi se om det blir tillräckligt många anmälda...smile...
Inbjudan gäller naturligtvis alla som är intresserade...smile...
Jag hoppas verkligen det för jag tror på denna combo och då jag vet själv hur mycket afron och yogan hjälper mig att vara närvarande i sinnet och ger mig så mycket glädje. Samtidigt så kommer jag i kontakt och lär känna min kropp. Avslutningsvis får vi en skön mindfull avslappning där vi skannar av kroppen och får en skön vila inför natten i en lugn och mysig atmosfär.
Ta chansen och unna dig en härlig stund, för det är du värd!!

Sen kan jag berätta att fler planeringar är på G. suger lite på dessa karameller ett tag till.....

Nu på förmiddagen blir det coaching av en härlig böna, nämligen Annelie Norell. Länken till hennes hemsida finns på min blogg. Att bli coachad är ta mig tusan väldigt nyttigt och viktigt för en både som privatperson och företagare. Det rekommenderas varmt...smile...

Senare under kvällen ska vi fyra min FEMTON-åring i förskott då hon fyller imorgon, det blir sushi och chokladpudding till efterrätt hennes favorit...smile...

Tidigt imorgon åker jag iväg till Gävle för att vara med på konferans...spännande... mer om det sen

Nu ska jag göra mig klar....många saker att göra....

Fredag-nu är det helg

1 kommentar:

  1. Härligt gumman! Hoppas du får många deltagare:) Jag kan inte låta bli att fundera ut något slags samarbete!
    Kram

    SvaraRadera