onsdag 13 april 2011

Lukt av sommar

hej min sköna

tidig morgon och jag sitter här och funderar
min bror fyller år idag och snart den äldre me, det är för mig
väldigt förknippat med påsk, ljust och färgglatt!

under söndagen tog jag en promenad och för första gången i år
kände jag lukten  av sommar i regnet, underbart
här hos oss finns det fortfarande snö fast att väldigt mycket har
töat bort fort tack vare all blåst

jag har sätt glimten av krokusar, det om något är vårtäcken

nu på torsdag kör vi Zumba i Orsa som vanligt, kl 17.45 på Röda Kvarn
men v. 16 & 17 har vi uppehåll för påsken och påsklovet
i går hade vi Zumba på Sollerön, full fart och några extra nummer. mina tjejer
börjar bli riktigt varma i kläderna nu och det är såååå himmelens roligt

under uppehållet ska jag försöka njuta och ta det lugnt då jag kan, ladda mina batterier
och kanske åka iväg någonstans eller bara vara

i kväll har jag annordnat möte för deltagarna till MÅ BRA DAGEN på Sollerön
jag nämnde tidigare att jag höll på att planera något, en dag för att samla in pengar
till Toleransprojektet på Morkarlbyhöjden i Mora.
9:a på skolan kommer att åka till Auswitch i maj och jag vill försöka hjälpa till

MÅ BRA DAGEN kommer att fyllas med utställare, fikaförsäljning, lotteriförsäljning
prova på aktiviteter, musik och teater för barnen

Så boka in den 7 maj, öppet mellan 11-15 på Prästgården och vi kommer alla att bidra
till en riktigt MÅ BRA DAG!!!!!

Välkomna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar